dinsdag 20 november 2012

Voorspelling n.a.v. de zaak Vaatstra



De zaak Vaatstra waar men zegt middels DNA onderzoek een 100% match te hebben bereikt d.w.z. dat zou betekenen dat de verdachte terecht verdacht is.
Dit zal nu als een succesverhaal de ronde gaan doen en dan is het maar afwachten tot het idee gelanceerd wordt om voortaan maar van alle Nederlandse burgers op voorhand een DNA-profiel in reusachtige databanken te gaan opslaan onder het mom van het beschermen van ons aller veiligheid.
Dat is dus mijn voorspelling. 20-11-2012


naar inhoudsopgave update

1 opmerking:

  1. Ik vind het allemaal maar wazig. Ik weet niet eens hoe mijn eigen DNA eruit ziet, hoe kan ik een zogenaamde match dan bestrijden?? Kan ik als verdachte ook een second opinion aanvragen?

    BeantwoordenVerwijderen